5 kroko overleeft - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 5 kroko overleeft - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

5 kroko overleeft

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

28 Juli 2005 | Australië, Brisbane

Bij de zoo aangekomen hebben we Caroline ontmoet en zijn we met zijn allen het park ingegaan. Vol kroko natuurlijk(home of the crokodile hunter) maar genoeg andere aussie dieren. en overal waar je keek kwam je Steve Irwin tegen alleen niet in levende lijve. Een mooie kroko show begon het mee. Het was de moeite waard om door het park te lopen we hebben een gezelige dag gehad met elkaar. Tegen het einde van de middag zijn we met Caroline meegegaan naar haar huis. We hebben daar lekker garnalen en nasie koring gegeten. s'Avonds naar het strand gelopen en toen lekker naar bed.
We hebben gezellig met elkaar ontbeten.
Alles weer opgeruimd en zijn we weer terug gaan rijden naar huis(van Bill en Niecee).Onderweg posters voor Frits gehaald en geshopt. We gaan de koffers weer opnieuw inpakken voor de volgende vlucht, vrijdag 7.30 vertek richting Cairns (vlucht van 2 uur). Eerst nog ff de auto inleveren en dan vliegen.
Groetjes: JAMP

• 28 Juli 2005 - 07:56

Lynn:

leukleukleukleuk wat leuk. Een goede vlucht gewenst ook namens familie en veel plezier

• 28 Juli 2005 - 08:48

Roesies:

Gelukkig zeg, geen voer voor de krokoos. wat een opluchting

Ik sprak Pieter vanmorgen nog op de msn. Ook namens de verregende roesies een grandioze trip verder, wij volgen elke letter.

Hopelijk vinden jullie de tijd voor het vinden van een internetcafe.

Ciao en veeeeeeeeeeel plezier. !!!!

• 28 Juli 2005 - 09:37

Niecee:

wish i could read dutch, but the pictures were great. lots more pictures please, cause pictures tell a story

• 28 Juli 2005 - 09:39

Niecee:

• 28 Juli 2005 - 17:10

Simon & Mia:

Hé Jampies,

Leuk hoor dat jullie daar zitten en wij hier, en zo te zien gaat alles voorspoedig en goed.
    Simon moet nog een halve dag werken en Mia nog drie en een half, dan gaan wij ook ons vlugtje maken.
    Gelukkig is er het WorldWideWeb van ome Gates en zijn kornuiten, kunnen we lekker goedkoop converseren over hoe we ons zuurverdiende geld uitgeven. De foto's zijn leuk en de verhalen ook.
    We blijven jullie volgen.

Groetjes aan iedereen kdie dit leest, down under en in Frogland, en heel veel plezier gewenst door ons.

• 28 Juli 2005 - 17:29

Laura:

Hallo bofferd ;-)
    Leuk zo om die berichtjes van jullie te lezen, krijg je 't gevoel dat je een beetje mee reist.
    Voor mij nog 1 dagje werken, dan heb ik ook vakantie, lekker 4 weken :-). Veel plezier.
    Bye

• 31 Juli 2005 - 20:24

Mia En Simon:

Hé Jampies,

Hebben contact gehad met vader Kuijper.
    Jullie moeten de groeten hebben en worden veel plezier gewenst.
    Laatste nieuws: jullie hebben er twee neefjes bij.
    29 Juli heeft Gerard een zoon gekregen, Jarno. Zware bevalling maar alles verder goed.
    30 Juli heeft Sandra er een zoon bij gekregen, Nitsche, ook alles goed.
    Vader Kuijper was bij alle twee geweest. Bedankt voor het SMSje naar onze vaste telefoon en Simon zijn gsm. De tekst op onze vaste telefoon was wat onduidelijk met al die nummers en letters, Zet dat nog maar een keer op deze site.

• 01 Augustus 2005 - 07:30

Tinie Gerrit.:

biede bevallingen zijn goed gegaan het zijn 2jongens geworden.opa senior was de volgende dag al bij biede.veel plzier verder.gr t g kuijper.