4 1e dag weer links. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 4 1e dag weer links. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

4 1e dag weer links.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

27 Juli 2005 | Australië, Brisbane

Eerst even rond het blok rijden en inmiddels kwam Piet Kingsma, de broer van lyda langs. Hij reed voor en wij volgden hem naar een heel groot winkel centrum in Brisbane.
Daar hebben we een local gsm simkaart gekocht om in Australie te bellen en gezamelijk koffie gedronken. In November 2005 komt hij voor 2 maanden naar Nederland en ook bij ons langs. Hier hebben we ook een omvormer voor de camper alvast gekocht en boodschappen gedaan. Toen alleen weer terug naar Bill en Niecee, maar inmiddels was het 17.00 uur geworden en dan wordt het hier in 20 minuten donker. Gelukkig hadden we een stratenboek mee en uiteraard de tom-tom ( Jeanet ).
Niecee had het eten al klaar en Marc kwam met z’n zoon lang om te eten en ons weer te zien. Na het eten kwam ook Nic met vriendin even langs. Inmiddels hadden we contact met Caroline gehad waar we morgen mee naar de Australien ZOO gaan en s’avond gezellig blijven slapen. N.l. 80 km. Hier vandaan. Wel foto’s op de pc gezet, maar het internet deed het niet dus geen verhaal kunnen plaatsen. Dan maar op tijd naar bed en morgen op tijd er uit, om 9.00 willen we gaan rijden.( Hedenmorgen, wel contact met de sever en dus direct alle reacties gelezen (erg leuk) en het nieuwe verhaal geplaatst.)Nu op naar de krokodillen.
Gr. JAMP

• 27 Juli 2005 - 08:10

Roesies:

Hee die Jampies, We genieten mee met jullie mooie reis.

En nu op naar de krokodillen ????
    Ik hoop echter niet dat jullie krokodillenvoer worden, anders wordt het reisverslag wel erg dun.

Ach en hier giet het maar door, de ene plensbui na de andere. dat zal nog wel 6 weken duren. !!!

We zijn benieuwd naar het volgende verslag vanuit krokoland.

Veel plezier en
    ciao van Roesies uit Maarssen

• 27 Juli 2005 - 18:40

Cor En Wilma:

In Kwadijk is het erg nat, maar jullie erker is gelukkig water dicht.
    Het is wel even wennen hé in een ander leefritme en links rijden.
    Veel plezier de komende weken.