3 G'day - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 3 G'day - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

3 G'day

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

26 Juli 2005 | Australië, Brisbane

Zondag 24-7 6.00uur bed uit en na een zeer drukke zaterdag inpakken 80 kilogram lijkt heel veel maar valt erg tegen.
De laatste dingen in orde maken, even voor 8 uur met Simon even koffie drinken en toen... op naar schiphol.
Om 12 vliegen maar i.v.m de drukste dag van het jaar van schiphol zijn we 3 uur eerder gegaan in plaats van 2 uur.
Heel erg druk ong. 200 man voor ons maar later stonden ze tot buiten op de stoep te w8ten. Alles verliep prima om 10.30 door de douane, toen shoppen en om 12 uur de lucht in de vlucht verliep goed, Aris wel 4 uur geslapen en Jeanet en de kinderen niet.
12 uur later Kuala Lumpur daar 6uur s'morgens ( local time ). Hier koffie gedronken, patatje gegeten, geshopt en het vliegveld verder verkend i.v.m over 7 weken waar we moeten zijn. Om 9.40 local time vertekt naar Brisbane 7 1/2 uur vliegen.
Dus local time ma. 19.10 landen helaas 15 min te laat en toen nog door een zeer drukke douane.
Pas om 20.30 bij de koffers en daar stond Niecee al een uur op ons te w8ten.
Snel de huur auto opgehaald een Ford falkon(6 cilinder automaat,wel erg mooi) en Bill wilde wel rijden. Jeanet reedt met Niecee mee op naar huis over de tol brug ong. 20km links rijden wel ff wenen.
Ze wonen net buiten Brisbane in Birkdale in een bungelow met zwembad. Pieter wil dus hier wel blijven(hahaha). Lekker een VB(biertje) en veel bijpraten, maar Bill gaat al snel naar bed normaal om 20.30. Hij gaat er om 4.15 en Niecee om 5.15 uit.
Het is hier vroeg opstaan vermorgen om 6.15 eruit samen met Pieter en Niecee koffie gedronken want Niecee moet om 7uur weg naar haar werk. De zon schijnt momenteel en het is ong. 25 graden dus plannen maken voor de eerste dag.

groeten: JAMP

  • 26 Juli 2005 - 00:49

    Bart Minks:

    Lekker hoor!

    Ik zit te ontwerpen achter mn computertje met regenachtig weer en jullie zitten lekker met 25 graden in de winter. Ik moet er ook een keer heen denk ik. Nou veel plezier daar en ik zie jullie verhalen graag tegemoet!

    Goede reis!

  • 26 Juli 2005 - 05:19

    Jan En Helga:

    Het is hier nu ongeveer 10 graden lager en we zijn aan het werk. Wat is het soms toch oneerlijk verdeeld. Geniet er maar lekker van en heel veel plezier!!!!!!!!!

    Groetjes

  • 26 Juli 2005 - 07:07

    Frits:

    Hallo luitjes,

    Mooi om te horen dat de reis goed is verlopen en dat de Falcon klaarstond! Ik heb nog een vraag aan jullie over een koker met posters en twee NP boeken die ik mogelijk op Bribie Island heb staan. Ik wil jullie vragen of jullie die eventueel willen ophalen maar moet daarover eerst even met jullie overleggen als dat kan. Kan ik jullie bellen?

    Cheers,

    Frits

  • 26 Juli 2005 - 15:02

    Anja Cardol:

    Terwijl ik dit lees denk ik bij mijzelf, wat een geluk heb je toch, jij daar en ik hier. Een hele fijne vakantie, doe je de groeten aan de kangaroes? je collega

  • 27 Juli 2005 - 08:27

    Lynn:

    =jaloerz maar ik overleef het wel VEEL PLEZIER!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanet en Aris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 20580

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: