2 Alles geregeld dus inpakken - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 2 Alles geregeld dus inpakken - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

2 Alles geregeld dus inpakken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

21 Juli 2005 | Australië, Brisbane

Begin maart 2005 naar diverse reisbureaus een mail verstuurd met onze reiswensen.
Regelmatig werd er over en weer gemaild en is er van gedachten gewisseld.
De prijzen verschilden best wel, dus is de methode niet verkeerd.
In de tussentijd zijn we ook gestart met de bouw van onze erker. Kortom: zeer druk, bouwen, druk op het werk en alles uitzoeken.
Maandag 30 mei hadden we alle reisplannen gereed en ik belde het 1e reisbureau.
Tot mijn schrik geen tickets meer.
Goede raad is duur maar aangezien ik de laatste week met Barron Travel in Amsterdam nog had gemaild, heb ik direct deze gebeld.
Gelukkig! Zij konden alles nog in orde maken en het was ook nog de goedkoopste.
Dinsdag 31 mei: de camper regelen.
De camper wilde we net als 5 jaar geleden via Frits en Anja Broos "Dutchdownunder" regelen. Toen namelijk perfect bevallen en nu ook weer een perfecte reisinformatie gehad en met heel veel mooie en goede ideeën gekomen.De zes-persoons camper die wij wilden was niet in Brisbane maar wel dinsdag 2 augustus in Cairns.
Dus dan maar 1 interne vlucht erbij boeken en 2 maal een luxe auto erbij om de omgeving van Brisbane en Cairns en "Great Barrier Reef" te gaan bekijken.
Achteraf is dit nog iets goedkoper dan al deze dagen de camper huren met de brandstof.
Ook het aantal kilometers is met 2000 minder geworden dus nu maar ongeveer 6000km en dan nog met pap en Sofie bij Melbourne in de omgeving een 1000km rijden.
Onze globale reis zal zijn van Brisbane naar Cairns, Tennant Creek, Alice Springs, Ayers Rock, Adelaide, Melbourne en op de terugreis een stapover maken in Kuala Lumpur.
Goed. Inmiddels is de vakantie begonnen, de erker van buiten gereed en de koffers gaan ingepakt worden.
Zondagochtend naar Schiphol en dan heerlijk 7 weken vakantie avontuur.
Wie mooie interessante plaatsen weet, of andere ideeën heeft, reageer gerust op de site.
Oke!
Groeten, Jamp

• 21 Juli 2005 - 21:01

Laura:

Nu gaat 't echt beginnen hé, heel veel plezier, lekker genieten en heel veel mooie dingen zien

• 22 Juli 2005 - 07:40

Frits, Anja En Claudia Van DutchDownunder:

Goede reis en geniet ze!

• 22 Juli 2005 - 11:30

Marga,Henk, Peter En Johan.:

Wij wensen jullie een onvergetelijke reis toe en veel veilige kilometers.
    Groetjes.

• 22 Juli 2005 - 12:08

Lynn:

veel plezier! Eet veel ijsjes en word niet geplet door kangeroes!

• 22 Juli 2005 - 19:41

Jan Van Der Blom:

Aris en Janet,
    Heel veel plezier, groeten aan skippy en reis voorzichtig.
    je commandant

• 24 Juli 2005 - 20:19

Simon:

Na de gebruikelijke perikelen heb ik ze vanochtend om 09:00 uur op Schiphol afgezet.
    Het was erg druk op schiphol, om 10:30 uur belde ze mij thuis op dat ze eindelijk ingechecked hadden en maar een half uurtje tijd hadden om even te shoppen.

• 25 Juli 2005 - 13:46

Roesies:

ZO he vers van de pers, via de msn, dat jullie veilig zijn aangekomen, laat ons maar in dit vreselijke weer acht !!! Groot gelijk !!!!

Mensen heel veel plezier en tot chat of msn

de roesies uit maarssen