6. Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 6. Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

6. Cairns

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

01 Augustus 2005 | Australië, Cairns

Na een goede vlucht vanuit Brisbane zijn we nu al weer 4 dagen in cairns, en hebben ontzettend veel gezien. Oa. Vrijdag, auto opgehaald en stad verkend en gegeten in het resort. Zaterdag, zijn we naar Port Douglas en Mossmann Gorge (regenwoud) geweest en hebben daar lekker gewandeld. En 's avonds de nachtmarkt gegeten en gewandeld. Zondag, Kuranda stond op het programma, (regenwoud + mooi stadje) met de trein heen en de gondel terug. Was zeker de moeite waard. Een schip vol met didgeridoo's gezien (de op 1 na grootste verzameling van de wereld). Vandaag de hele dag op het Great Barrier reef geweest, gesnorkeld gedoken en heel veel mooie vissen en koraal gezien. Het weer kon beter, maar het was zeker niet koud, en deed zeker niks aan ons plezier. Morgen (dinsdag) gaan we de auto omruilen voor de camper, mercedes sprinter automaat en 7 meter lang 6 persoons. Daarmee trekken we de outback in.
GSM nummer Australie: +61402343018 Voor evt. spoed.
tot vervolg Groeten JAMP

• 01 Augustus 2005 - 10:04

Helga:

Volgens mij komen jullie ogen tekort daar, klinkt echt fantastisch. Heel veel plezier in de outback!!!
    Groetjes, Helga

• 01 Augustus 2005 - 23:32

Bart Minks:

Wil alleen ff zeggen dat ik JALOERS ben op het feit dat jullie in het oudste oerwoud van de wereld zijn geweest! Neehoor, niet jaloers alleen benijden. OOIT zal ik er heen gaan hoop ik… Genieten JAMP!(alleen niet van de steekbeesten denk ik) succes in de outback!

• 02 Augustus 2005 - 16:51

Arie Beets:

Hallo jampy's, hier back in holland is alles ok;
    matig weer ong 20 gr soms (veel)regen maar ook wel zon (nu).
    Bij gerja gaat alles ook goed; zij zijn bij het balatonmeer in roemenië en 34 graden.
    veel camperplezier en gr a3-d

• 07 Augustus 2005 - 12:46

Roesies Voor Jampies:

Vanuit een ongelooflijk nat nederland weer eens de groeten.
    Zondag 7 augustus. We hebben tussen de buien door nog even 5 km kunnen rennen.

Intussen zullen jullue van 1 aug weer het een ander gezien hebben in dat prachtige land, en weer veel plezier gewenst

De Roesies

• 23 Augustus 2005 - 14:57

Pim:

Ziet er goed uit maar ik geloof dat ik een beetje laat reageer wellicht zit je nu thuis in de achtertuin.