Inpakken en weg wezen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu Inpakken en weg wezen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

Inpakken en weg wezen

Door: JAMP

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

29 April 2010 | Australië, Sydney

Na 3 zeer drukke weken van werken en familie omstandigheden, gaan we nu maar snel inpakken. 2 nachtjes slapen en de trip gaat beginnen.
Zaterdag vertrek uit Kwadijk, schiphol naar Hong Kong en dan door naar Melbourne, waar we dan sávond laat aan komen ( tijd verschil is 8 uur ) dan door naar Geelong ( 80 km ) waar we een hotel hebben. Daar familie bezoeken en bij praten, uit eten en donderdag weer naar Melbourne om vervolgens naar Perth te vliegen en daar de 4WD camper te halen om daarmee naar Darwin te rijden. Dan 3 dagen de stad bekijken en vliegen naar Cairns en dan door naar Hong Kong ( stopover van 2 dagen ) endoor naar huis. Dit zijnde plannen, hopelijkhebben we tijd om zo af en toe iets te schrijven, groeten Jeanet en Aris

• 30 April 2010 - 11:13

Den Haag:

Ik wens jullie heel plezierig reis, wij gaan jullie volgen :)

• 30 April 2010 - 15:09

Harrij En Sylvia,:

Heel veel plezier en genieten. liefs en dikke knuffels

• 30 April 2010 - 20:02

Leone:

jammer dat je ondanks alle voorbereiding vandaag je koffer al/pas gepakt hebt, koemarkt was gezellig

• 02 Mei 2010 - 21:17

Marga En Henk:

Wij hopen dat de reis voorspoedig is verlopen en wensen jullie veel plezier toe.Groetjes van ons, ook aan Sophie.

• 03 Mei 2010 - 14:56

Tinie / Gerrit:

03-05 Heel veel plezier en een goeie rijs.helle dag regen en 9 gr

• 03 Mei 2010 - 23:48

Jan Megens:

Goede reis samen en heel veel plezier.

• 04 Mei 2010 - 08:39

Rina En Ben:

Goede vlucht gehad?
    Wij gaan jullie weer volgen
    veel plezier tussen de kangaroes

• 05 Mei 2010 - 20:41

Gerja & Nico:

Hoi buurtjes we hopen dat jullie een goede reis hebben gehad de groetjes aan sofie en familie en geniet van de vakantie we blijven jullie volgen

• 07 Mei 2010 - 13:43

Gerard En Tanja:

veel plezier en geniet ervan .
    Wij zullen wel wat vaker langs opa gaan .

• 07 Mei 2010 - 14:32

Henk Olmberg:

Best wel spannend, zulke grote afstanden. Nou sukses ermee, maar vooral genieten....

Ben benieuwd naar jullie verslagen

Groeten Petra en Henk