11. Inpakken, Kuala Lumpur En terug in Holland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu 11. Inpakken, Kuala Lumpur En terug in Holland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

11. Inpakken, Kuala Lumpur En terug in Holland

Door: JAMP

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

23 September 2005 | Australië, Sydney

Woensdag 07-09-'05
Betijds ontbijten, koffie drinken en pakken. Na veel wegen en verdelen op 82 kg en de rest hand bagage. 's Middags nog even de kust van Geelong bekeken (Kait surfen) en de buiten wijken, luxe vila's op de berg toppen. Na het eten om 19.00 uur echt afscheid nemen. En op naar Melbourne airport. Daar de auto inleveren en tanken. Shoppen, inchecken, douane, geld wisselen en met 20 min vertraging gingen we weg. Mooie rustige vlucht, veel geslapen en
Donderdag 08-09-'05. Om 6.00uur Kuala Lumpur tijd ( 18 uur vliegen ) geland. Daar door een busje opgehaald maar eerst door de duane. Alles ok en 2 na 2 uur rijden waren we om 10.00 uur in ons hotel. +/- 35°C maar erg vochtig was het buiten, in hotel airco, dus perfect. 1 kamer was al gereed 2e komt wel.Even opfrissen en plan maken wat we eerst gaan doen. Lekker shoppen, eten, en dan naar de twin towers. Oke wat een gaos is het verkeer, getoeter en heeeel veeeel brommertjes en alles door elkaar heen en uiteraard links rijden. Warenhuizen, met veel kleine winkeltjes en 8 tot 12 verdiepingen is niet vreemd. Overal moet je afdingen en de "Ringit"is ongeveer 0.25 €. Je werd meer vrij gelaten als in Singapore, maar men wilde heel graag iets verkopen. De twin towers gingen voor bezoekers om 17.00 uur dicht, dus genieten van de prachtige winkels binnen, en buiten de prachtige verlichting. Terug gelopen en onder weg gegeten en in hotel biertje toe. Een prachtige rommelstad met heel veel vriendelijke mensen.
Vrijdag 09-09-'05. Koffers weer inpakken, ontbijten (perfect) en met de taxi naar de twin tower. Helaas inmiddels 9.00uur en de taxi man vertelde dat de mensen al om 07.00uur in de rij stonden voor de gratis 1200 kaarten die om 8.30uur verdeeld worden. Heel erg jammer maar dan maar naar de andere toren en daar alles bekijken. 10 Ringet (2,50€) Hierna naar een warenhuis in china town. Om 18.00 uur zeer voldaan bij ons hotel heerlijk gegeten en daarna om 20.30 kwam het busje ons halen. Gelukkig gingen we direct naar the airport, want heen zijn we 5x de stad doorgevlogen om bij alle hotels langs te gaan. 22.00 uur Inchecken, douane, geld wisselen en de laatste 12 uur vliegen. Wederom lekker geslapen en goed gegeten en om 6.30 Ned. tijd op schiphol. Daar stond Mia en Lucie al op ons te wachten om ons thuis te brengen. Maarten ging met Lucie met de trein en wij met de auto wat wel weer wennen was n.l. rechts rijden. Thuis ontdekten we 2 dozen vol met rekeningen en helaas was de erker binnen nog steeds niet gereed wat we wel gedroomd hadden. Dromen zijn bedrog, maar de vakantie was wel echt. Wel 500% echt Kicken!!!!!! Helaas zullen we dus thuis alles zelf maar weer moeten oppakken en maandag weer centjes verdienen om te sparen voor over de volgende 5 jaar. Dan willen we de rest van Australie met Interne vluchten en 4 wheel drive gaan bekijken.
Nu voor de laatste maal:
G'day mate en de groeten van JAMP

• 24 September 2005 - 07:02

Frits:

Tja, aan alles komt ene eind. Maar goed ook want anders zou het normaal worden en zou je er niet meer zo van genieten! Hopelijk ijlt de napret nog lang na. Is het gelukt met de posters? Ik neem nog contact op om af te stemmen hoe we die hier relatief snel kunnen krijgen.

Cheers,

Frits

• 07 Oktober 2005 - 10:18

Roos:

Hallo Aris, Jeanet, Maarten en Pieter. Groeten van het Britz meisje.

• 06 November 2005 - 17:29

Aris:

Hi Roos, heb jij ook een mooie verdere reis en vlucht gehad? 11-10-05 retour! Ik zal tzt een enkele foto's mailen. Had jij ook nog foto's van ons? Gr.JAMP

• 18 April 2006 - 10:47

Hans En Leon:

leuk hoor die foto's, we zijn benieuwd naar de rest groetjes Hans en Leon(ps. hij is weer thuis hoor)