Nieuwe avonturen - Reisverslag uit Kwadijk, Nederland van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu Nieuwe avonturen - Reisverslag uit Kwadijk, Nederland van Jeanet en Aris Kuijper - WaarBenJij.nu

Nieuwe avonturen

Door: Jeanet

Blijf op de hoogte en volg Jeanet en Aris

11 November 2014 | Nederland, Kwadijk

Het is weer zover, binnenkort gaan we op pad. Nog een maand te gaan en dan is onze eerste bestemming Dubai en dit eerste stuk doen we z'n vijven.
Niet alleen de jongens gaan mee maar ook Lyda die ook naar Australie gaat om de kinderen, kleinkinderen en familie en vrienden te bezoeken.
Maar eerst gaan we Dubai bezoeken en daar hebben we allemaal veel zin in, hiervandaan vliegen wij naar Melbourne en Lyda naar Sydney.
Na de kerstdagen gaan wij ook naar Sydney want daar willen we graag oud op nieuw meemaken. De jongens blijven daar dan want ze blijven daar voor een langere periode en Aris en ik vliegen op 2 januari naar Nieuw Zeeland om de rest van onze vakantie door te brengen, we gaan hier met een camper eerst het Zuidereiland bezoeken en vervolgens het Noorder Eiland.
We hebben er zin in, zijn al lekker bezig met de voorbereidingen dus dit verhaal komt weer met een vervolg

  • 12 November 2014 - 18:57

    Arie Beets:

    Eigenlijk is het goedbeschouwd van de gekke dat 50 meter net ff te ver is, maar ik wens jullie vanaf de overkant heel veel vertier, vermaak en plezier tijdens jullie vakantie, ook voor Maarten en Pieter,,jongens, geniet van elke dag daar,,,,

  • 13 November 2014 - 10:15

    Petra Wester:

    Ik ben weer benieuwd naar de verhalen. Ook benieuwd hoe jullie Nieuw-Zeeland ervaren. Het is voor ons al weer 8 jaar geleden dat wij daar zijn geweest.

  • 22 November 2014 - 18:59

    Marga:

    Hallo,
    ik heb het adres aangepast,
    we spreken elkaar nog.
    Fijn weekend, Marga en Henk.

  • 08 December 2014 - 14:14

    Dunja:

    Ik verheug me op jullie verslagen, en ik wil als je terugkomt alles horen en zien want ik ben er nog dan!!!! X

  • 19 December 2014 - 11:53

    Ruud En Elly:

    Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanet en Aris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 20528

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: